- Ve spolupráci s ŘSD a ministerstvem dopravy zvýšíme průjezdnost kraje zkapacitněním současných silničních “špuntů” jako je sjezd z D5 na pražský okruh, dálniční sjezdy a napojení na D 10 nebo D8.
- Chceme propojit dálnice protínající Středočeský kraj a odlehčit tak městům a obcím. Prioritně chceme propojit D6 a D5, nebo D7 a D8.
- Pro zrychlení a zpohodlnění individuální automobilové dopravy v kraji jsou klíčové obchvaty větších měst. Chceme jasný časový a projektový plán pro výstavbu, nebo dokončení obchvatů měst jako jsou Lysá nad Labem, Nymburk, Poděbrady, Čelákovice, Benešov, Rakovník, nebo Králův Dvůr.
- Středočeské silnice jsou silně zatížené kamionovou dopravou. Středočeský kraj má vysokou hustotu skladových ploch a kamionová doprava neúměrně ničí naše silnice. Budeme usměrňovat kamiónovou dopravu, aby se nevyhýbala placení mýta a nezatěžovala tak zbytečnými průjezdy města a obce. Budeme proto prosazovat efektivní využití zákazových značek, které zamezí kamionové dopravě zkracovat si cesty přes komunikace, které k tomu nejsou zamýšlené. To se netýká jen obcí, ale například i tranzitní kamionové dopravy přes Brdy.
- Ve veřejné dopravě není pořád plně využit potenciál železniční dopravy. Chceme navyšovat kapacity příměstských vlakových linek na hlavních tratích do hlavního města a nasadíme nové moderní jednotky s wifi připojením a klimatizací.
- Posílíme kapacity regionálních spojů v okolí okresních měst tam, kde frekvence není dostatečná a budeme od provozovatelů autobusových linek požadovat návaznost spojů na vlakové jízdní řády.
- Ve spolupráci s hlavním městem Prahou, Správou železnic, Českými drahami, městy a obcemi chceme hledat logická místa pro budování velkokapacitních P+R parkovišť navazujících na veřejnou dopravu nebo železniční stanice, aby se vlakové spojení stalo pohodlnější alternativou postávání v kolonách do Prahy.